Support 




De medewerkers van de support afdeling van CareConnections verhelpen problemen en beantwoorden vragen over  de producten. Via de Klantportal of telefonisch kan een supportvraag ingestuurd worden. CareConnections verwacht van de klant dat hij altijd eerst de FAQ (klant.careconnections.nl) raadpleegt. De klant kan via de Klantportal de afhandeling van de supportvraag volgen. Tijdens het afhandelen van de supportvraag kan de Supportmedewerker - met toestemming van de klant - meekijken op afstand. Voor ondersteuning tijdens kritische momenten buiten reguliere werktijden (maandag t/m vrijdag van 8.30-17.00 uur) is het mogelijk extra ondersteuning van onze support afdeling te krijgen. Kosten van (extra) ondersteuning worden in rekening gebracht volgens de in het contract en/of in deze SLA/AV vermelde tarieven.

Algemene ondersteuning
Het Supportteam van CareConnections zit elke werkdag (maandag t/m vrijdag van 8.30-17.00 uur) klaar om vragen te beantwoorden. Algemene ondersteuning tijdens werkdagen is onderdeel van de licentieprijs. Ons advies is om altijd eerst je vraag of melding op te zoeken in onze FAQ (klant.careconnections.nl). Kan je geen antwoord op je vraag vinden, stuur dan je vraag in via ons klantportaal. Besluit je toch om te bellen dan kan dat via het nummer 020-2618992.



Gepubliceerd op vrijdag 1 juni 2018